Grzegorz Walisiak

Grzegorz Walisiak

Trener

Trener, coach działający w strukturach Call Center od 2011r.

Twórca programów wdrożeniowych oraz autor wielu warsztatów wewnętrznych na potrzeby klienta.

Autor, współtwórca karty oceny rozmowy działającej do dziś w dużej korporacji jaką jest telewizja NC+.

Koordynator/trener działu sprzedaży, a wcześniej również działu obsługi klienta.

Całą zawodową karierę związany z projektami Telesales  pracując dla takich partnerów jak T-mobile i NC+. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych oraz podnoszeniu standardów rozmów telefonicznych. Sprzedaż i wszystko co z nią związane. To nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja i zabawa.

Wykształcenie

Sportowo-językowe liceum ogólnokształcące „MGM” w Warszawie.

Colegium Civitas – dziennikarstwo i nowe media (w trakcie)

Rozwój zawodowy

Swoją wiedzę zdobywał przechodząc przez wszelkie szczeble struktur CC zaczynając od stanowiska konsultanta, gdzie był niejednokrotnie wyróżniany za osiągane wyniki (najlepszy sprzedawca Post-Paid 2013r., najlepszy sprzedawca miesiąca w sierpniu, listopadzie i grudniu 2013r.).

W 2014r. stworzył kartę oceny rozmowy i jej standardów dla NC+, która z małymi modyfikacjami, przy których pełnił rolę konsultanta, obowiązuje do dzisiaj.  Kierownik zespołu/Koordynator Jakości w projekcie NC+. W międzyczasie na przełomie 2016/2017r.  zajmując się szkoleniami dla T-Mobile.

Najlepiej odnajdujący się w tworzeniu struktur oraz zespołów CC oraz ich rozwoju we wczesnej fazie działania.

W 2017r. współtworzył  i zarządzał projektem specjalizujący się w rozmowach wychodzących i poszerzeniem struktur CC. Również w 2017r. konsultant/doradca przy tworzeniu działu utrzymania klienta na potrzeby NC+.

Prowadzone projekty szkoleniowe

Budowanie zespołów Call Center od podstaw.

Procesy rekrutacyjne, wdrożeniowe, szkolenia wstępne, prowadzenie oraz weryfikacja rozwoju pracownika.

Metodyka pracy

Prowadzenie podopiecznych w taki sposób aby Ci samodzielnie znajdywali rozwiązania i potrafili reagować błyskawicznie na sytuacje i wyzwania. Dopasowywanie metod indywidualnie do każdego konsultanta – każdy ma inne predyspozycje, zainteresowania, charakter i sposób bycia, dlatego właśnie indywidualne podejście pomaga nam na znalezienie odpowiednich technik oraz wykorzystanie drzemiącego w nas potencjału.

Zawodowe pasje

Szeroko rozumiana sprzedaż, jej techniki, możliwości zastosowania, procesy, a przede wszystkim psychologia sprzedaży oraz możliwości jej wykorzystania w codziennej pracy. Budowanie zespołów i zarządzanie zasobami ludzkimi tak aby w pełni wykorzystać ich możliwości i potencjał.

Wybrani klienci

NC+, T-Mobile, Cyfrowy Polsat