Jakub Dworzański

Jakub Dworzański

Trener, coach

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej z kilkunastoletnim doświadczeniem praktycznym w branży motoryzacyjnej.
Konsultant zarządzania specjalizujący się w obsłudze posprzedażnej.

Wykształcenie

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne informatyki gospodarczej
Magister

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Podyplomowe Studia dla Menedżerów Motoryzacji

Rozwój zawodowy

Doświadczenie w branży motoryzacyjnej zdobywa nieprzerwanie od 2004 roku, kiedy objął funkcję Specjalisty ds. Gwarancji w Centrum Technicznym Volvo w Warszawie, odpowiadając za prawidłowy przebieg procesu napraw gwarancyjnych. W kolejnych latach rozwijał kompetencje odpowiadając m.in. za organizację szkoleń, wsparcie techniczne, a także w obszarze homologacji.

W latach 2011-2014 jako Regionalny Manager Sieci Serwisowej Skoda, a następnie SEAT, zdobywał kompetencje w zarządzaniu serwisem, a także w obszarach marketingu serwisowego, wdrożeń systemów DMS i CRM oraz programów szkoleniowo-coachingowych.

Zdobył także doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą części zamiennych pełniąc funkcję Kierownika Działu Części i Akcesoriów Dealera BMW.

Aktualnie pracuje jako konsultant specjalizujący się w obszarach:

  • Organizacja serwisu, wdrażanie i optymalizacja procesów serwisowych
  • Optymalizacja produktywności serwisu, zarządzanie wskaźnikami KPI
  • Zwiększenie sprzedaży części zamiennych: aktywna sprzedaż w serwisie, naprawy B-L, sprzedaż do warsztatów niezależnych
  • Zarządzanie magazynem części: gospodarka magazynowa, redukcja martwego stocku, procesy logistyczne części zamiennych
  • Marketing serwisowy i CRM
  • Przygotowanie i wdrażanie narzędzi budowania satysfakcji i lojalności klientów
  • Audyty, badania Tajemniczy Klient, Trening w miejscu pracy
  • Wdrożenia systemów i rozwiązań IT dla sektora Automotive
  • Wsparcie w uruchamianiu nowych placówek serwisowych
Projekty szkoleniowe
  • Projekt uruchomienia przez Volvo Car Poland Sp. z o.o. Lokalnego Centrum Dystrybucji części zamiennych:
    – opracowanie i wdrożenie w sieci serwisowej Volvo procesów planowania pracy i logistyki części
    – wsparcie w opracowaniu zmian w systemach DMS
  • Przygotowanie i realizacja modułu szkoleniowego dla Kierowników Sprzedaży i Serwisu Sieci SKODA „Matematyka w sprzedaży” z zakresu zarządzania z wykorzystaniem wskaźników i dostępnych raportów (współpraca z dostawcą szkoleń).
  • Skoda Service Coaching (Project Manager) – realizacja w latach 2011-2013 programu wsparcia w zarządzaniu i rozwoju Dealerów, mającym na celu poprawę sprzedaży oraz wyników jakościowych w obszarze Aftersales.
    Analiza danych i wskaźników KPI, benchmark wyników sieci serwisowej, określanie potencjalnych obszarów rozwoju poszczególnych serwisów, opracowywanie i wdrażanie działań rozwojowych, analiza i raportowanie wyników programu. Przygotowanie i wdrożenie trenerów do realizacji projektu – Trainer Training, koordynacja działań trenerów u ponad 40 Partnerów serwisowych.
  • Organizacja programu szkoleń technicznych dla marki Volvo w latach 2008-2010. Przygotowanie i realizacja technicznych szkoleń serwisowych Trainer Training dla Asesorów marki Volvo.
Metodyka pracy

W pracy konsultanta i trenera stawia na zdobywanie i przekazywanie nowych i rozwój posiadanych kompetencji w praktyce. Ceni warsztatowe podejście do realizacji szkoleń, w którym uczestnicy są aktywnie zaangażowani w rozwój swoich kompetencji.

Zawodowe pasje

Zabytkowa motoryzacja – posiadacz odrestaurowanego samochodu Fiat 127p, rok prod. 1973.

Podróże motocyklowe.

Wybrani klienci

Volvo Car Poland

Volkswagen Group Polska

IBD Business School

Dealer BMW Zdunek

Skoda

Seat