Krzysztof Bernatowicz

Krzysztof Bernatowicz

Trener

Doświadczony menadżer w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Sprzedaży.

Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami sprzedażowymi i działami wsparcia.

Wdrażał projekty z zakresu HR Development i Employer Branding.

Planował i implementował strategie sprzedażowo – marketingowe w obszarze pozyskiwania kluczowych Klientów. Współpracował z największymi domami mediowymi i Klientami bezpośrednimi z branży Retail, FMCG, Agro, Moto i Farmaceutycznej.

Stworzył również największą w Polsce sieć brokerską w obszarze reklamy Digital Out of Home.

Certyfikowany Trener i Coach Biznesu (Szkoła TROP).

Wykształcenie

2011 – 2012 Szkoła Coachów TROP – Kurs Coacha Biznesu (Business Coach)

2009–2010 Szkoła Trenerów TROP – Kurs Trenera Biznesu realizowany przez superwizorów P.T. Psychologicznego ( Business Trainer)

2007–2008 Studia podyplomowe Psychologia Zarządzania Personelem na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

2001–2006 Studia dzienne magisterskie specjalność – Andragogika (edukacja i kształcenie dorosłych) na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego

Rozwój zawodowy

Od początku swojej kariery zawodowej, przez ostatnie 10 lat, pracuje w obszarze Human Resources & Sales, w branży medialnej, reklamowej, telekomunikacyjnej i chemicznej.

W roli HR Business Partnera wspierał kadrę menadżerską w prowadzeniu kluczowych działań HR.

Planował i implementował działania employer brandingowe oraz projekty rozwojowe. Dodatkowo wspierał menadżerów w zakresie rekrutacji, planowania polityki szkoleniowej oraz prowadzenia sesji coachingowych.

Jako HR BP był odpowiedzialny za poszczególne regiony, gdzie głównie wspierał obszary sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.

Dodatkowo, w roli Dyrektora Sprzedaży aktywnie pozyskiwał kluczowych Klientów w branży reklamowej, retail oraz IT.

Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi i wsparciowymi. Był odpowiedzialny za planowanie i wdrażanie polityki sprzedażowej w firmach z branży reklamowej.

W pracy trenerskiej i coachingowej z kadrą zarządzającą bardzo często wykorzystuje swoją praktyczną wiedzę z obszarów sprzedaży, HR oraz zarządzania ludźmi.

Prowadzone projekty szkoleniowe
  • Rola HR w organizacji
  • Tworzenie Employer Brandingu w firmach
  • Skuteczna Rekrutacja i selekcja
  • Rozwijanie kompetnecji miękkich ( komunikcja, asertywność, feedback)
  • Zarządzanie czasem
  • Zarządzanie Ludźmi ( wsparcie, motywowanie, organizacja)
  • Jak sprzedawać i pozyskiwać nowych Klientów
Prowadzone projekty coachingowe
  • Korporacyjne coachingi biznesowe
    • Jak efektywnie zarządzać zespołem ?
    • Jak radzić sobie w trudnych i konfliktowych sytuacjach z ludźmi oraz w zespole ?
    • Sposoby na lepsze zarządzanie swoim czasem
    • Coaching jako reset – jak rozwiązać moje aktualne wyzwania i problemy w pracy
  • Komercyjne coachingi doradczo – rozwojowe ( przykładowe tematy)
    • Jak się przekwalifikować i zdobyć nową pracę ?
    • Jak dobrze się zaprezentować na spotkaniu rekrutacyjnym ?
    • Jak zdiagnozować swoje słabe i mocne strony ?
Metodyka pracy

W swojej pracy trenerskiej kładzie nacisk na formę warszatową, czyli w ramach metodologii pracy z osobami dorosłymi – na „naukę przez doświadczenie”. Dodatkowo w formie krótkich mini – wykładów  dzieli sie swoim praktycznym doświadczeniem z biznesu.

Praca w grupach oraz realizowanie konkretnych ćwiczeń pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć, poczuć i zapamiętać nowe rzeczy, które potem zostaną wykorzystane w ich pracy lub codziennym życiu.

Jako coach i trener bazuje na zbudowaniu dobrej atmosfery i poczucia zaufania. Te aspekty z jego punktu widzenia są kluczowe w kontkeście wsparcia procesu uczenia się oraz rozwoju swoich kompetencji miękkich i zawodowych.

Zawodowe pasje

Rekrutacja, business coaching, doradztwo zawodowe, employer branding

Wybrani klienci
  • Axel Springer
  • Polskapresse Sp. z.o.o.
  • Film Garden
  • Shell Gas Polska
  • Centrum Doradztwa Personalnego Sp. z o.o.