Nowe Media

TWÓJ WIZERUNEK W NOWYCH MEDIACH.

Proces sprzedaży nie mieści się już w ścianach salonu. Jego większa część przebiega poza nim. Ma to miejsce na ekranach smartfonów i komputerów. Nowe modele prezentują Klientom nie doradcy sprzedaży, a vlogerzy, blogerzy i influencerzy. Dzieje się to codziennie, systematycznie. Prezentacja korzyści, porównanie z konkurencją ma miejsce zanim Klient przestąpi próg stacji dealerskiej. Na jedno sprzedane auto przypada coraz mniej bezpośrednich odwiedzin w salonie. Dziś dzięki nowoczesnym narzędziom komunikacji i mediom społecznościowym dealer może rozpocząć sprzedaż dużo wcześniej, niż Klient odwiedzi jego salon.

Korzyści

Nowe media dają niemal nieskończone możliwości prowadzenia działań handlowych. Nasz przekaz pojawi się u odpowiednio sparametryzowanego i aktywnego w sieci Klienta wtedy, kiedy zdecydujemy. W odróżnieniu od mediów tradycyjnych, gdzie droga reklama jest kierowana do ogółu, nowe media dają możliwość wysłania konkretnego przekazu do wybranej grupy docelowej. Dodatkowo, odpowiednio opracowana treść sponsorowana może stanowić jednocześnie zawartość pożądaną i w pełni akceptowaną przez Klienta.

Możliwości jakie dają Nowe Media:

# Wczesne dotarcie z informacjami handlowymi.

# Najlepsza z możliwych penetracja rynku lokalnego.

# Prezentacja potencjału stacji dealerskiej.

# Stworzenie alternatywnych kanałów komunikacyjnych z grupą Klientów.

# Pozyskanie nowych Klientów.

# Przedstawienie personelu stacji dealerskiej.

# Przedstawienie wyjątkowych możliwości stacji dealerskiej, mocnych stron na tle konkurencji.

# Prezentacja kompetencji serwisu.

# Prezentacja oferty akcesoriów.

# Publikacja ciekawostek o marce i firmie, by wzmocnić utożsamienie się Klienta z marką.

# Możliwość odbycia wirtualnej wycieczki po firmie.

# Stworzenie społeczności zainteresowanej firmą, marką i ofertą.

Co jest do tego potrzebne?

Wystarczy zacząć i bazować na sprzęcie posiadanym lub pozyskanym dzięki niewielkim nakładom. Potrzebne są komputery z pakietem Office, aparaty cyfrowe, smartfony oraz darmowe programy i aplikacje. Ponadto umiejętności, które można posiąść w kilka dni. Bardziej zaangażowani sięgają po gadżety, mogące zmienić nie do poznania jakość publikowanych treści.

Naturalnie należy kierować się w działaniach logiką. Wybierać media dopasowane do profilu działalności. Stawiać ostrożne kroki i radzić się innych, coraz poważniej traktując fakt, że Klient dzierży w rękach pokaźny smartfon. Należy pamiętać, że w jego wnętrzu znajduje się dziś rynek, w tym motoryzacyjny. Oczywiście jesteśmy tam i my. Pozostaje tylko pytanie, jakie zrobimy wrażenie? Możemy Wam w tym pomóc.

Przebieg szkolenia

Nasze szkolenia kierujemy do kierowników sprzedaży oraz doradców sprzedaży samochodów nowych i używanych. Zajęcia odbywają się w dwóch etapach po dwa dni każdy. Pracujemy w niewielkich grupach. Warsztaty są aktywne. Większość zagadnień ćwiczymy praktycznie.

Nauczymy Was:

# Rozumieć potencjał nowych mediów.
# Budować wizerunek w Internecie.
# Prowadzić fanpage na Facebooku i powiązać go z innymi mediami.
# Tworzyć aktywności społecznościowe w realiach motoryzacyjnych.
# Promować się płatnie i bezkosztowo.
# Robić dobre zdjęcia i kręcić filmy.
# Pokazywać w sieci to, czym warto się pochwalić.
# Właściwie się komunikować.
# Radzić sobie z krytyką i hejtem.
# Dobrać sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sieci.

Naturalnie zaczynamy od przedstawienia potencjału nowych mediówi przełożenia, jaki mają na motoryzację. Chcemy, aby uczestnicy zauważyli jak wiele zmienił Internet i jak ogromny ma potencjał. Pragniemy wskazać na możliwości budowania wizerunku firmy leżące  w rękach kierowników i ich zespołów.

Omawiamy techniki budowania społeczności w sieci, konsolidację poprzez konkursy i wydarzenia. Pracujemy w Internecie, z aparatem, smartfonemi samochodem. Robimy zdjęcia i filmy. Uczestnicy próbują wystąpień przed kamerą, a my udzielamy im ważnych wskazówek.

Następnie ćwiczymy obróbkę materiałów i publikację. Opracowujemy oferty możliwe do wykorzystania w sieci. Analizujemy studia przypadków w komunikacyjnych zawiłościach. Ćwiczymy rozwiązywanie kryzysów mediowych.

W rezultacie osoby, które ukończyły szkolenie, radzą sobie ze sprzedażą przez nowe media.

Zobacz film: