Obsługa klienta jest czynnikiem wpływającym na wizerunek firmy czy instytucji. Tylko zadowolony, z jakości obsługi klient może zostać stałym odbiorcą (konsumentem) produktów oraz usług i rekomendować dalej firmę, markę czy produkt.
Jak prawidłowo obsługiwać klientów? Jak podnosić ich zadowolenie?
Jak budować wizerunek firmy dbającej o potrzeby i oczekiwania klientów?
Szkolenia z zakresu obsługi klienta kierujemy przede wszystkim do pracowników działów, których codzienne obowiązki opierają się na kontakcie z klientem. Osobom, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie obsługi klienta, dostarczamy unikalnej wiedzy i umiejętności w rozpoznawaniu i rozumieniu ich potrzeb.
Szkolenia z obsługi klienta (przykładowa tematyka):
- Profesjonalna Obsługa Klienta
- Telefoniczna obsługa klienta
- Trudny klient
- Profesjonalna obsługa reklamacji
- Komunikacja
- Zarządzanie Obsługą Klienta
- Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami
- Proces obsługi serwisowej – szybko i kompetentnie,
- Procesy wewnętrzne a satysfakcja klienta,
- Wewnętrzne procesy lojalnościowe dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych