Obsługa klienta

Obsługa klienta jest czynnikiem wpływającym na wizerunek firmy czy instytucji. Tylko zadowolony, z jakości obsługi klient może zostać stałym odbiorcą (konsumentem) produktów oraz usług i rekomendować dalej firmę, markę czy produkt.

Jak prawidłowo obsługiwać klientów? Jak podnosić ich zadowolenie?

Jak budować wizerunek firmy dbającej o potrzeby i oczekiwania klientów?

Szkolenia z zakresu obsługi klienta kierujemy przede wszystkim do pracowników działów, których codzienne obowiązki opierają się na kontakcie z klientem. Osobom, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie obsługi klienta, dostarczamy unikalnej wiedzy i umiejętności w rozpoznawaniu i rozumieniu ich potrzeb.

Szkolenia z obsługi klienta (przykładowa tematyka):

  • Profesjonalna Obsługa Klienta
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Trudny klient
  • Profesjonalna obsługa reklamacji
  • Komunikacja
  • Zarządzanie Obsługą Klienta
  • Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami
  • Proces obsługi serwisowej – szybko i kompetentnie,
  • Procesy wewnętrzne a satysfakcja klienta,
  • Wewnętrzne procesy lojalnościowe dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych