Andrzej Dziejma

Andrzej Dziejma

Dyrektor Generalny, konsultant, trener, coach

tel.: 502 268 456   e-mail: andrzej.dziejma@dicoria.pl

 

Menadżer z pasji, wykształcenia i zawodu. Entuzjasta tego, co robi. Jego mottem zawodowym jest stwierdzenie: „jeśli coś robisz, rób to dobrze”. Absolwent Wydziału Zarządzania Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie ze specjalizacją – Zarządzanie. Posiada blisko trzydziestoletnie doświadczenie zarówno w zarządzaniu, jak i w sprzedaży.

Wykształcenie

Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie, Specjalizacja: Zarządzanie

Rozwój zawodowy

Doświadczenie zawodowe zdobywał w okresie dynamicznych przemian,  skrzętnie wykorzystując okazję do podjęcia własnej inicjatywy. Biznes poznał od podstaw, podejmując szereg aktywności gospodarczych, które dały mu bezcenne szlify rynkowe. Kierował firmą handlowo – usługową branży inwestycyjnej o zasięgu ogólnokrajowym. Przez ponad 5 lat pracował w firmie doradczo-szkoleniowej Mercuri International, realizując wiele projektów wdrożeniowych i szkoleniowych dla największych firm polskich i międzynarodowych. Jest autorem i pomysłodawcą wielu rozwiązań metodologicznych w dziedzinie szkolenia personelu.

W 2004 r. powołał do życia firmę Business Consulting&Management Sp. z o.o., która oferowała usługi outsourcingowe i rekrutacyjne, budując kompletne zespoły sprzedażowe na zlecenia klientów.

W 2007  r. stał się autorem największego przedsięwzięcia w Polsce w zakresie kreowania aktywnych form rekreacji, poprzez powołanie do życia Free and Fun Motors Sp. z o.o., zajmującej się  sprzedażą pojazdów jedno i dwuśladowych 13 różnych marek (salon multibrandowy), części i akcesoriów oraz organizacją eventów o charakterze sportowym i rekreacyjnym.

Zarządza firmą szkoleniowo-doradczą Dicoria Group od momentu rozpoczęcia jej działalności w 2000 roku.

Projekty szkoleniowe

Jako praktyk i teoretyk, uczestniczył w pełnym zakresie w budowaniu wielu organizacji, począwszy od budowania zespołów, wdrażania standardów, wprowadzania procesów wewnętrznych, przez efektywne zarządzanie zespołami, po programy analiz i budowania strategii globalnych. Uczestniczył w tworzeniu strategii sprzedaży, obsługi klientów, wprowadzania nowych produktów dla wielu branż z sektorów: finansowych, farmaceutycznych, telekomunikacyjnych, motoryzacyjnych.

Doradztwem, szkoleniami i coachingiem zajmuje się od blisko dwudziestu lat, współpracując z firmami różnych branż. : telekomunikacja, farmacja, bankowość, FMCG, budownictwo. Jest wybitnym specjalistą w dziedzinie motoryzacji, który dzięki ciągle poszerzanej na przestrzeni lat wiedzy i rozwijanych wraz z nią umiejętności w zakresie coachingu, może poszczycić się ogromną ilością przeprowadzonych szkoleń oraz wdrożeń, spełniając przy tym najwyższe standardy jakich można wymagać od coacha.

Metodyka pracy

Podczas pracy z zespołem wzbudza zaangażowanie, kreatywność oraz determinację w zespole, w którym pracuje. Szybko skraca dystans z uczestnikami. Ma partnerskie podejście w sposobie rozwiązywania zadań.

Zawodowe pasje

… to przede wszystkim szeroko pojęty rozwój ludzi i organizacji. Pasjonuje go kreowanie wyzwań i doświadczeń, wspieranie rozwoju zawodowego i osobistego. Lubi pracę z trenerami, liderami zespołów i pozostałymi członkami zespołów. Wiele satysfakcji daje mu praca z wewnętrzną dynamiką zespołów i czynienie z niej napędu do realizacji wspólnych dążeń.

Wybrani klienci

Branża motoryzacyjna: Audi, Alfa Romeo, Citroen, Fiat Auto Poland, Ford, Jaguar, Mercedes-Benz, Nissan, Peugeot, Suzuki, Volkswagen, Volvo

Branża farmaceutyczna: Abbott, Amgen, GSK, PGF, Pfizer, UCB Pharma

Telekomunikacja: Alcatel, Cyfrowy Polsat, Dialog, Ericsson, Gadu-Gadu, LG, Netia, Nokia, Plus, Sagem, Samsung, Telekomunikacja Polska

Inne: Budimex, Bunge, Carlsberg Polska, Danone, ING, Philips, Whirpool