Szkolenia i warsztaty
Szkolenia są kluczowym elementem zarządzania personelem w przedsiębiorstwie. To nadal bardzo efektywna formuła przekazywania wiedzy z elementami praktycznych ćwiczeń, która od lat jest fundamentem rozwoju kompetencji. Zmieniło się jednak zastosowanie i forma prowadzenia zajęć. Szkolenia służą budowaniu świadomości, poszerzeniu wiedzy, są okazją do wymiany doświadczeń i pokazują „próbki” umiejętności czy zachowań. Dlatego też stanowią integralną część projektów rozwojowych, nastawionych na efekt powiązany z ludzkimi kompetencjami i wiedzą.
Jednak dopiero w powiązaniu z innymi metodami przekazu i treningu szkolenia mogą stanowić wydajne narzędzie rozwojowe. W szerszym ujęciu projektowym, szkolenia powiązane z portalami informacyjno-edukacyjnymi, warsztatami kompetencyjnymi, wdrożeniami, czy indywidualnym coachingiem zaczynają odgrywać kluczowe znaczenie.
Z biegiem lat szkolenia zmieniają się także pod kątem formy. Dziś uczestnicy szkoleń oczekują interakcji, ciekawych rozwiązań, wymiany doświadczeń. Zaś z punktu widzenia metodologii to oczywiste, że uczestnika trzeba angażować i dać mu doświadczać, aby w ten sposób zapewnić czytelność przekazu i wpłynąć na zapamiętywalność materiału.
Szkolenie to oczywiście nadal ciekawy przekaz wizualny, to wciąż sztuka oratorska prowadzącego, ale to też interesujące irrealne studia przypadków, zespołowa praca nad rozwiązaniami, interaktywne ćwiczenia o zmiennym tempie, czy ciekawe gry i zabawy (tak, uczestnicy lubią śmiech). Dodatkowe pomoce dydaktyczne jak: plansze, tabliczki, filmy, tablety, czy multimedia pomagają i ułatwiają skojarzenia. Dziś szkolenia są kluczowym elementem większej całości: barwnym, ciekawym i interaktywnym, lecz w dalszym ciągu niezbędnym.
Nasze szkolenia dla kadry kierowniczej (przykładowa tematyka):
- Przywództwo i zarządzanie w firmie rozwijającej się,
- Planowanie strategiczne i operacyjne,
- Motywowanie siebie i współpracowników,
- Organizowanie efektywnych procesów,
- Monitorowanie zadań, zarządzanie wskaźnikowe,
- Mobilny menadżer. Praca z ludźmi – coaching,
- Zarządzanie marketingiem bezpośrednim,
- Budowanie i organizacja zespołów,
- Zarządzanie sprzedażą aktywną,
- Budowanie i zarządzanie programami lojalnościowymi,
- Tworzenie Świadomej Polityki Personalnej,
- Zarządzanie modelem WDF (Wyniki Działania Fachowość).
Szkolenia sprzedażowe (przykładowa tematyka):
- Motywowanie klienta do podjęcia zobowiązania – relacyjna sprzedaż,
- Budowanie trwałych relacji z klientem – sprzedawać przez lata,
- Sprzedaż aktywna detaliczna,
- Sprzedaż do klientów B2B,
- Strategie sprzedaży B2C,
- Negocjacje partnerskie – ustalenie warunków współpracy,
- Sprzedawanie z wysoką marżą,
- Pełne wykorzystanie potencjału zakupowego klienta,
- Sprzedaż poprzez synergię międzydziałową,
- Serwis jako skuteczny sprzedawca,
- Sprzedaż hybrydowa – teraz sprzedaje się inaczej,
- Sprzedaż poprzez bazy danych – efektywny CRM.
Szkolenia procesowe (przykładowa tematyka):
- Jak efektywnie zaplanować procesy wewnętrzne?,
- Zwiększanie produktywności działu,
- ‘jak zwiększać wydajność pracowników?,
- Proces obsługi serwisowej – szybko i kompetentnie,
- Procesy wewnętrzne a satysfakcja klienta,
- Wewnętrzne procesy lojalnościowe dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
- Optymalne struktury organizacji i działu,
- Tworzenie standardów i procedur,
- Procesy Ciągłego Rozwoju (PCR),
- Kontrola jakości a rozwój organizacji,
- Obchód menadżera a wskazania rozwojowe.
Przygotowanie oferty:
Oferta szkoleniowa Dicoria Group jest każdorazowo indywidualnie dopasowana do potrzeb Klienta oraz efektów jakie chce osiągnąć. Aby otrzymać dostosowaną do potrzeb ofertę, skontaktuj się z nami. Pomożemy w zdiagnozowaniu zagadnień, będących baza do opracowania programu szkoleniowego. Stworzymy specjalny program, dostosowany do profilu ludzi, zespołu jak i oczekiwań firmy. Zawartość modułów, metodologia, intensywność realizacji zależą od wspólnych ustaleń.
Nasze produkty:
- Business Management Solutions (BMS) Rozwiązania w Zarządzaniu Biznesem
- Professional Sales Skills (PSS) Profesjonalne Umiejętności Sprzedażowe
- Effective Internal Processes (EIP) Efektywne Procesy Wewnętrzne
Korzyści z udziału w szkoleniach warsztatowych:
- Interaktywna, szybka i wydajna forma zdobywania wiedzy i kompetencji,
- Natychmiastowe przełożenie zdobytych umiejętności na codzienne obowiązki zawodowe,
- Wymiana doświadczeń, obserwacja innych rozwiązań,
- Motywacja do działania i samorozwoju.