Sprzedaż aktywna

Dlaczego sprzedaż aktywna?

Twoje aktualne statystyki sprzedaży nie są zadowalające?
Skuteczność sprzedawców w salonie nie pokrywa się z założonymi celami?
Nie wiesz jak dotrzeć do Klientów?

Pomożemy Ci to zmienić. Od ponad 20 lat wspieramy Dealerów samochodów w całej Polsce. Uważnie analizujemy sytuację rynkową pod kątem sprzedaży aut, rozpoznajemy potrzeby Klientów i proponujemy nowoczesne sposoby dotarcia do Nich.

Dynamiczny rozwój technologii sprawia, że tempo życia stale się zwiększa, przy czym jednocześnie zmieniają się formy komunikacji.
Chcąc pozyskać Klientów, konieczne jest otwarcie nowych kanałów sprzedaży oraz nastawienie się na aktywne poszukiwanie Kontrahentów.

Z powodzeniem wdrażamy rozwiązania dotyczące Sprzedaży Aktywnej B2B, które przekładają się na poprawę statystyk sprzedaży.

0

Wizyt prospectingowych / dzień

0

Spotkania handlowe / dzień

0

Procesów obsługi internetowej / dzień

0%

Konwersja z wizyt u potencjalnych Klientów MŚP

Sprzedaż aktywna B2B to inicjatywa firmy w pozyskiwaniu i obsłudze Klientów z wykorzystaniem pełnej oferty.
Niniejszy program to wprowadzenie zupełnie nowych form komunikacji z Klientami oraz intensyfikacja sprzedaży, zarówno samochodów nowych, użytkowych jak i używanych.

Aby to osiągnąć zbudujemy i wzmocnimy strukturę działu Contact Center oraz stworzymy wspólnie z Wami zupełnie nowy dział Sprzedaży B2B. Te działy są ze sobą ściśle powiązane i wzajemnie się wspierają.

Przykładowy zakres oferty dealera, która może być prezentowana przez aktywnych Sprzedawców B2B:

  • Samochody osobowe
  • Samochody użytkowe
  • Samochody używane
  • Serwis mechaniczny
  • Serwis blacharsko-lakierniczy
  • Finansowanie i ubezpieczenia
  • Wynajem krótko i średnio terminowy

Powstały podczas programu zespół będzie niezależny od dotychczasowych grup sprzedaży, skoncentrowany na MŚP.

Kluczem do sukcesu jest odpowiednio dobrany personel, gdzie Kierownik posiada rozwinięte kompetencje z zakresu zarządzania sprzedażą aut, a Handlowcy zaangażowani są wyłącznie w działanie w terenie z pełną ofertą B2B. Jednocześnie Oferent podnosi efektywność działań poprzez szybkie tworzenie spersonalizowanych propozycji handlowych. Za sprawność funkcjonowania całego zespołu odpowiada Koordynator Sprzedaży z Contact Center, którego zadaniem jest również umawianie spotkań handlowych.

Korzyści

Zmobilizujesz Handlowców do skutecznego działania.
Zwiększysz zasięg dotarcia do Klientów.
Usprawnisz komunikację z Klientami za pośrednictwem nowych mediów.

Wdrożenie programu Sprzedaży Aktywnej z pewnością zaowocuje zwiększeniem liczby zdobytych leadów, co przełoży się na poprawę wyników sprzedaży. Zadbamy o to, aby kompleksowo przygotować Wasze Dealerstwo do aktywnego pozyskiwania klientów.
Poza szkoleniem pracowników oraz dostarczeniem narzędzi do raportowania on-line, zapewnimy pełną oprawę marketingową.

Cele programu:

  • Szerszy i efektywniejszy kontakt z klientami – zdobywanie 3x więcej leadów,
  • Zastosowanie nowego modelu obsługi i sprzedaży,
  • Pełne wykorzystanie potencjału rynku – 100% aktywności w CRM.

Intensywne wdrożenie programu sprzedaży aktywnej B2B skraca czas osiągnięcia progu rentowności o 30%.

Jak to zrobimy?

Zdiagnozujemy

Przed uruchomieniem programu, wspólnie ustalimy cele w postaci wskaźników, potencjału zespołu i warunków pracy. Następnie określimy priorytety rozwojowe i obszary działań.

Zwieńczeniem takiej diagnozy jest Raport Wskazań Rozwojowych (RWR), będący podstawą do uruchomienia B2B. Określa on precyzyjne cele programu.

Przygotujemy zespół

W ramach działań przygotowawczych, przeszkolimy istniejący zespół lub znajdziemy odpowiednich kandydatów na wymagane stanowiska.

Zadaniem zespołu będzie praca z Klientami w terenie:

  • prowadzenie działań prospectingowych,
  • realizacja umówionych spotkań handlowych,
  • uczestniczenie w wydarzeniach organizowanych dla Klientów.

Zespół przygotujemy do współpracy z segmentem Klientów MŚP (małe, średnie przedsiębiorstwa), ale z powodzeniem może też obsługiwać grupy zawodowe.

Przeszkolimy warsztatowo

Warsztaty szkoleniowe podnoszą kwalifikacje zespołu sprzedażowego. Tematyka warsztatów obejmie specyfikę modelu sprzedaży aktywnej w realiach B2B. Położymy nacisk na krótki wsad merytoryczny, warsztaty treningowe i natychmiastowe działania w terenie. Jest to najbardziej efektywna forma nauki.

Przekażemy narzędzia do monitorowania wyników

W ramach programu dostarczymy narzędzia on-line, które pozwolą na bieżąco kontrolować rezultaty działań Handlowców oraz w szybki i prosty sposób tworzyć przejrzyste Raporty Efektywności Sprzedaży (RES).

Handlowcy poznają też zasady podsumowań w ramach korespondencji biznesowej oraz formy pracy z CRM.

Zrealizujemy wspólne wizyty

Będziemy uczestniczyć w pełnym dniu pracy Waszego zespołu, począwszy od porannej odprawy po zakończenie dnia i podsumowanie. Wspólnie odwiedzamy Klientów, aby doszlifować przebieg spotkań, nauczyć dobrych praktyk i pokazać Wam jak skutecznie korzystać z systemów raportowania.