Sprzedaż i marketing

Przygotowaliśmy programy szkoleniowe dla tych, którzy chcą zwiększyć skuteczność sprzedaży i marketingu, a także usprawnić działanie organizacji.

Szkolenia sprzedażowe pomagają podnieść kompetencje działów handlowych, lepiej zarządzać procesem sprzedaży, budować długotrwałe relacje z Klientami, a w rezultacie zwiększać obroty. Szkolenia marketingowe pozwalają efektywniej planować działania marketingowe i umiejętnie wykorzystywać badania.

Wybrane szkolenia sprzedażowe i marketingowe:

  • Motywowanie klienta do podjęcia zobowiązania – relacyjna sprzedaż
  • Budowanie trwałych relacji z klientem – sprzedawać przez lata
  • Sprzedaż aktywna detaliczna
  • Sprzedaż do klientów B2B
  • Strategie sprzedaży B2C
  • Negocjacje partnerskie – ustalenie warunków współpracy
  • Sprzedaż z wysoką marżą
  • Pełne wykorzystanie potencjału zakupowego klienta
  • Sprzedaż poprzez synergię międzydziałową
  • Serwis jako skuteczny sprzedawca
  • Sprzedaż hybrydowa – teraz sprzedaje się inaczej
  • Efektywny CRM – Sprzedaż poprzez bazy danych
  • Marketing w praktyce
  • Badania marketingowe
  • Marketing internetowy