Przygotowaliśmy programy szkoleniowe dla tych, którzy chcą zwiększyć skuteczność sprzedaży i marketingu, a także usprawnić działanie organizacji.
Szkolenia sprzedażowe pomagają podnieść kompetencje działów handlowych, lepiej zarządzać procesem sprzedaży, budować długotrwałe relacje z Klientami, a w rezultacie zwiększać obroty. Szkolenia marketingowe pozwalają efektywniej planować działania marketingowe i umiejętnie wykorzystywać badania.
Wybrane szkolenia sprzedażowe i marketingowe:
- Motywowanie klienta do podjęcia zobowiązania – relacyjna sprzedaż
- Budowanie trwałych relacji z klientem – sprzedawać przez lata
- Sprzedaż aktywna detaliczna
- Sprzedaż do klientów B2B
- Strategie sprzedaży B2C
- Negocjacje partnerskie – ustalenie warunków współpracy
- Sprzedaż z wysoką marżą
- Pełne wykorzystanie potencjału zakupowego klienta
- Sprzedaż poprzez synergię międzydziałową
- Serwis jako skuteczny sprzedawca
- Sprzedaż hybrydowa – teraz sprzedaje się inaczej
- Efektywny CRM – Sprzedaż poprzez bazy danych
- Marketing w praktyce
- Badania marketingowe
- Marketing internetowy