#10 „DEALER PRZYSZŁOŚCI” NOWA TECHNOLOGIA W NAPĘDACH ORGANIZACJI DEALERSKICH – HYBRYDOWA SPRZEDAŻ AKTYWNA
Nie tylko samochody zmieniają jednostki napędowe, organizacje także. Już od dziesiątek lat, struktury organizacyjne sieci dystrybucyjnych traciły dystans do produktów, które oferowały. Samochody rozwijały się
Read more#9 „DEALER PRZYSZŁOŚCI” SERWISY SAMOCHODOWE, JAKO WARUNEK PRZETRWANIA DLA DEALERÓW? JAK TO POWINNO DZIAŁAĆ? CZ. 2/2
W części pierwszej artykułu, w dużej mierze skupiłem się na sytuacji autoryzowanych serwisów. Podzieliłem się opiniami, dlaczego te działy nie funkcjonują powszechnie jak należy. To
Read more#8 „DEALER PRZYSZŁOŚCI” SERWISY SAMOCHODOWE, JAKO WARUNEK PRZETRWANIA DLA DEALERÓW? DLACZEGO TO NIE CHCE DZIAŁAĆ? CZ. 1/2
Mówi się o tym od zawsze i wciąż wybrzmiewają zapewnienia, że serwis ma przyszłość, że może być dochodowy, a kiedyś nawet twierdzono, że może zarabiać
Read more#7 „DEALER PRZYSZŁOŚCI” CZYM WYRÓŻNIA SIĘ SPRZEDAŻ ON-LINE SAMOCHODÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19?
Nie będzie to dużym zaskoczeniem, ale w dużym uproszczeniu muszę odpowiedzieć … niczym. Model sprzedaży on-line należy rozpatrywać w kategoriach standardów, wymaganych do efektywnej obsługi
Read more#6 „DEALER PRZYSZŁOŚCI” TWARDY RESET I CO DALEJ?
Jak zmieni się gospodarka po tym ciosie? Życie powiedziało: „Sprawdzam, karty na stół”. Po pierwszym szoku i pełnym zaskoczeniu, potrzebujemy racjonalnych rozwiązań, perspektyw, celów. Okres paniki
Read more#5 „DEALER PRZYSZŁOŚCI” ZARZĄDZANIE W DOBIE KRYZYSU
Sytuacja wyjątkowa wymaga… racjonalnych, przemyślanych i odważnych decyzji oraz działań. Właśnie tak, to nie czas na paniczne ruchy i nieskoordynowane aktywności. Pozwolę sobie na wstępie
Read more#4 JAK SPRZEDAWAĆ SAMOCHODY MAREK PREMIUM – SPECYFIKA I WYRÓŻNIKI CZ. 1/3
Sprzedaż samochodów klasy premium w statystykach rośnie w siłę, a jak jest z samym podejściem dealerów do sprzedaży? W jaki sposób, wysoką jakość produktu można
Read more#3 „Dealer przyszłości” Sprzedaż Aktywna w sieciach dealerskich. Dobry pomysł, czy desperacja przy spadkach sprzedaży?
Dealerzy pogodzili się z faktem, że klientów przychodzących do salonów jest coraz mniej. Sprzedaż przenosi się do internetu, zmieniają się modele sprzedaży. Pojawiają się kolejne
Read more#2 „Dealer przyszłości” Nowy model biznesowy w dealerskiej strukturze sprzedaży. Marsz gigantów.
Po krótkim wstępie historycznym i analizie ewolucji rynku motoryzacyjnego na przestrzeni minionego stulecia, czas wziąć się za realia i pomyśleć o przyszłości, już nie tak
Read moreRozmowa Andrzeja Dziejma z Michałem Kaczmarkiem, Dyrektorem Operacyjnym Euro-Kas w Katowicach,
grudzień 2018 r.
Rozmowa Andrzeja Dziejma z Michałem Kaczmarkiem, Dyrektorem Operacyjnym Euro- Kas w Katowicach, grudzień 2018 r.
Read more